Wednesday, December 22, 2010

Lambat update.

Salam. Hye! Hahaha, macam tak ada tajuk lain nak letak. YES! Bukan Year End Sale ok, saya memang kurang layan bab SALE ni. Nak beli, beli aje. Hikhik. Bajet kaya la tu. Huhu. YES! Sebab excited untuk hari ni punya cerita. (:

Ok, stop it Mully! Jangan merapu panjang sangat. Nanti mengarut, =p. Semalam hari MALAS saya. Apa pun bila MALAS, semua tak menjadi.  Mandi malas, keluar malas, nak mengepos malas, update blog malas, makan je tak malas, malah menanti-nantikan masa makan. Hikhik. Adeh!! Ingat la cik Mully ooi, kamu tu on diet, nak kurus, kurus, dan kurus lagi! Yeay! Sedang berusaha. Yeke? ;)

Ok, menu semalam (21/12/2010) adalah :-

Jeng, jeng, jeng!

Breakfast : 1 liter air kosong + 400ml HERBALIFE chocolate shake << tengok tu, saya capital and boldkan lagi perkataan HERBALIFE. (:
Lunch : Nasi + Lauk sotong dan pedal + 500ml air kosong 20 minute before lunch and another 500ml, 1 hour after lunch (Nyum2! Masa yang sangat dinanti-nantikan ok.Wee)
Tea Time: Sekeping biskut jam o jam + 1.5 liter air kosong (so sorry fatin, saya TERmakan! Saya ganti balik dengan air yang banyak, ok kan? Hehe, sebab termakan? Sebab ada kat peti ais baki yang semalam tu, teehee <(^.^)
Dinner : 1 liter air kosong + 250ml HERBALIFE chocolate shake << kenapa buat sikit? Sebab air baru masak, so panas, ais pun takde. Tu je yang mampu walaupun lapar malam tu. ;)

200ml  HERBALIFE chocolate shake sangat memuaskan perut saya yang meraung-raung untuk di isi malam tu. Saya tidur dengan lena. ^^ Entri hari ni akan di sambung pada post seterusnya. Whoa!

Wassalam.

No comments:

Post a Comment

 
design by belogshop.com