Sunday, December 26, 2010

Herbalife #1

Salam! Dan hye lagi! Hari ni saya rajin pulak nak update blog diary ni. ;)

Dalam post yang lepas kita dok tengok perkataan HERBALIFE tu asyik dicapitalkan dan diboldkan je. Apa tu HERBALIFE? Asik dok sebut je. Tapi tak terangkan pun. Macam mana orang nak tahu, kan?

Ok, ok, ok. Saya cuba terang semudah dan sesimple yang boleh.


 HERBALIFE 

Diasaskan oleh MARK HUGHES yang mengabadikan kehidupannya menjadikan impian satu realiti. Beliau juga pengasas kepada syarikat HERBALIFE sedunia.

MARK HUGHES mempunyai seorang ibu bernama JOANN HUGHES. Ibu MARK HUGHES meninggal dunia akibat tewas dalam usahanya untuk mengurangkan berat badan.

Oleh sebab itu, MARK HUGHES telah mengambil keputusan untuk mengabadikan hidupnya untuk menolong orang untuk mengurangkan berat badan dan meningkatkan tahap kesihatan secara selamat dan efektif. 


Pada tahun 1980, MARK HUGHES menjual produk di keretanya. Tahun demi tahun, kesan positif produk amat luar biasa dan syarikat HERBALIFE menjadi syarkat multinasional yang menggabungkan yang terbaik dari sains dan alam semulajadi.
  
Pengkhususan dalam pengurusan berat badan, suplimen nutrisi, penambahan tenaga dan penjagaan diri. Berjuta-juta pelanggan telah berpuas hati dengan keberkesanan produk di serata 74 buah negara seluruh dunia dan telah menyambut ulang tahun yang ke-30 HERBALIFE di pasaran dunia. Malah, HERBALIFE juga tersenarai dalam bursa saham New York (NYSE).



No comments:

Post a Comment

 
design by belogshop.com