Saturday, December 25, 2010

BMI calculator.

Assalamualaikum. Kamu sihat semua? Semoga sihat dan ceria selalu hendaknya. Di sini saya nak share dengan kamu semua tentang application yang baru saya, eh, Fitri Anuar letakkan dalam blog My Diary Mully ni. Cuba teka apa? Ha... Tarra! Ada BMI calculator kat sini, cube klik SINI.

Handsome kan application ni. Bagi yang pentingkan kesihatan badan, calculator ni memang penting. Ada orang tak kisah tentang kesihatan badan mereka. Sebab tu ada yang merokok, yang tak jaga pemakanan, dan tidak mahu bersenam. Sebab tu juga, kadar obesiti makin meningkat di dunia. Whoa! Sangat dasyat tu. Allah pinjamkan kita tubuh badan yang sempurna, sangat lah wajib kita menjaganya.(:


Ha, kan dah kata tadi, handsome kan? (^^,) . Ok nak promot jugak bagi sesiapa yang berminat nak mendapatkan BMI yang normal, atau nak dapatkan berat badan ideal, atau nak turunkan berat badan, atau naik kan berat badan, atau improve skin complexion, hehe, banyak sangat 'atau' nye. Boleh lah hubungi saya melalui email atau talian telefon seperti yang ada pada gambar di atas.  Tanya saya bagaimana. Insya'Allah, saya akan bantu anda. 

Wassalam.

No comments:

Post a Comment

 
design by belogshop.com