Sunday, December 19, 2010

Blog baru saya.

Salam.
Hye, ini kali ke berapa tah cubaan saya untuk ber-blog. Huhu. Tapi kali ni, saya hanya nak meng-update diari diet saya.

Hari ni, 18 Dec 2010, cubaan kali ke dua saya secara serius untuk mendapatkan berat badan ideal saya.

Berat badan ideal : 44kg

Barat badan semasa : 50.4 kg (18/12/2010)
Body Fat Range : 30%
% Body water range : 51.2%
Muscle mass : 33.3 kg
Physical rating : 5
Bone mass : 1.9 kg
BMR (kcal) : 1104 kcal
Basal metabolic age : 24 years old (OMG!!)
Visceral fat : 3

So, meal saya hari ini pulak.

Breakfast : 1 liter air kosong + 400ml shake HERBALIFE perisa chocolate
Lunch : Nasi (kuantiti yang telah dikurangkan sedikit dari kebiasaan) + ikan goreng + sayur kangkung tumis + buah betik 2 slice + 400ml air kosong
Snack : Coco Pie
Dinner/Supper : 1.5 liter air kosong + 400 shake HERBALIFE perisa strawberry

Selepas ni, saya akan update lebih detail tentang amount makanan yang saya ambil, insya'Allah. (:

Wassalam.

No comments:

Post a Comment

 
design by belogshop.com